четверг, 20 августа 2015 г.

Львів: Нова зустріч / Львов: Новая встреча


Шість років тому відбулось моє перше знайомство зі Львовом. Через шість років я знову опинилася у цьому прекрасному місті.  Навіть не віриться, що вже пройшло стільки часу. Напевно, емоції і враження від першої мандрівки були настільки яскравими, що все, здається, було тільки вчора.
 Цю поїздку я чекала дуже давно. І ось нарешті сталося. Вокзал, потяг, доба часу… і я в місті Мрії. Так склалося, що в моїй голові Львів значиться саме під такою кодовою назвою))) Тривала дорога запам'яталась прекрасним заходом і світанком, а ще – дивовижним зоряним небом. Пам'ятаєте, я писала про метеоритні дощі в серпні? Так от, падаючу зірку я побачила прямо з вікна поїзда. Бажання загадати не встигла, але, швидше за все, у цей момент думала про правильні речі, адже все так добре склалося))) Основні маршрути і ключові місця були заплановані заздалегідь. Але, як часто це буває, все найцікавіше і найбільш пам’ятне – в незапланованих дрібницях.


Шесть лет назад состоялось мое первое знакомство со Львовом. Спустя шесть лет я снова оказалась в этом прекрасном городе. Кажется, что это было совсем недавно. Наверное, потому, что эмоции и впечатления были столь яркими. Эту поездку я ждала очень давно. И вот наконец-то случилось. Вокзал, поезд, сутки времени… и я в городе Мечты. Так сложилось, что в моей голове Львов значится именно под таким кодовым названием))) Продолжительная дорога запомнилась прекрасными закатом и рассветом, а еще – удивительным звездным небом. Помните, я писала о метеоритных дождях в августе? Так вот, падающую звезду я увидела прямо с окна поезда. Желание загадать не успела, но, скорее всего, в этот момент думала о правильных вещах, ведь все так хорошо сложилось. Основные маршруты и ключевые места были запланированы изначально. Но, как часто это бывает, самое интересное и самое запоминающееся  в незапланированных мелочах.

Кожне місто – це, в першу чергу, атмосфера. Для мене Львів – це щирість, вишуканість і чарівність. Львів – місто емоцій, які чекають тебе на кожному кроці. Коли здається, що вже нічому дивуватися, за рогом чекають приємні сюрпризи.

Каждый город – это, в первую очередь, атмосфера. Для меня Львов – город искренности, изысканности и волшебства. Львов – это город эмоций, эмоций, которые ждут тебя на каждом шагу. Когда кажется, что уже нечему удивляться, за углом ждут приятные сюрпризы.

Львів – місто самодостатнє, зі своїм обличчям. Коли ти приїжджаєш, він гостинно відкриває перед тобою свої двері, запрошує на площу Ринок, пригощає ароматною кавою, шоколадом і сирником. Випробовує підйомом на Ратушу, а в нагороду дарує прекрасний краєвид і відчуття маленького звершення. Приводить на вуличні концерти, які змушують серце битися швидше, а посмішку не сходити з обличчя, нагадуючи, що мистецтво прекрасне в усіх його проявах.

Львов – город самодостаточный, со своим лицом. Когда ты приезжаешь, он гостеприимно открывает перед тобой свои двери, приглашает на площадь Рынок, угощает ароматным кофе, шоколадом и сырником. Проверяет на прочность подъемом на Ратушу, а в качестве награды дарит прекрасный городской пейзаж с высоты птичьего полета и ощущение маленького свершения. Приводит на уличные концерты, которые заставляют сердце биться быстрее, а улыбку не сходить с лица, напоминая, что искусство прекрасно во всех его проявлениях.

Львів бере тебе за руку й веде в парк, де ти нарешті можеш почути власні думки і голос серця. Подумати, відпочити і просто відчути щасливу миттєвість. Він нагадує тобі про вічні цінності і наповнює серце духовністю.
Львів блукає з тобою затишними вуличками і демонструє свій нічний шарм. Він розважає, жартує з тобою, вчить звичайним речам, відкриваючи їх по-новому. Він розповідає тобі купу всього цікавого. З ним ніколи нудьгувати.

Львов берет тебя за руку и ведет в парк, где ты наконец-то можешь услышать собственные мысли и голос сердца. Подумать, отдохнуть и просто ощутить кусочек абсолютного счастья. Львов напоминает тебе о вечных ценностях и наполняет сердце духовностью.
Он плутает с тобой узкими уютными улочками и демонстрирует свой ночной шарм. Львов развлекает, шутит над тобой, учит обычным вещам, открывая их по-новому. Он рассказывает тебе кучу всего интересного. С ним некогда скучать.

Львів спускається з тобою в підземелля і веде на дахи. Він приводить тебе до книгарні. З ним хочеться ходити між полиць, шукати щось таке ж чарівне, як і він сам. З ним хочеться читати. Він запрошує тебе в милу кав'ярню, сидить за столиком навпроти, і вам просто добре разом.
З ним не хочеться розлучатись, ти чекаєш на нові й нові зустрічі. А він продовжує дивувати.
Львів не нав'язує себе, не тисне, не відкриває тобі свою душу при першій зустрічі. Він не прагне нічого довести. Він такий, який є. Він такий один.
Усвідомивши це, розумієш, що частинка твого серця назавжди належить йому.

Львов спускается с тобой в подземелья и ведет на крышу. Он приводит тебя в книжный. С ним хочется ходить между стеллажами, искать что-нибудь такое же волшебное, как и он сам. С ним хочется читать. Он приглашает тебя в милую кофейню, сидит за столиком напротив, и вам просто хорошо вместе.
С ним не хочется расставаться, ты ждешь все новые и новые встречи. А он продолжает удивлять.
Львов не навязывает себя, не давит, не открывает тебе свою душу при первой встрече. Он не пытается пустить пыль в глаза. Он такой, какой есть. Он такой один.
Осознав это, понимаешь, что частичка твоего сердца навсегда принадлежит ему



P.S. Львів, давай зустрічатись частіше!
P.S. Львов, давай видеться чаще!













10 комментариев:

  1. Дуже гарно написано! Теж обожнюю Львів )

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, приємно бачити однодумців :)

      Удалить
    2. Мое кодовое название Львова - город с ароматом кофе)) Красивый город с неповторимой атмосферой))

      Удалить
  2. чудово написано! в мене ще теж свіжі враження від Львова, ми були там в суботу. акордеоніста я впізнала :). ото хлопці дають жару! іЛьвів - то є Львів, в нього закохуєшся назавжди

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Клас, ми теж були там в п'ятницю (фото тоді зроблено) і в суботу. Так що ми могли бачитись:) А хлопці дійсно запалюють)))

      Удалить
  3. Я дуже люблю Львів! Згадую першу зустріч з ним .. мені 8 ... мама тримає за руку ... дощ ... і особливє повітря ... Цє повітря просочене старовиною, історією, любов'ю і ароматом кави. Пам'ятаю другу зустріч зі Львовом. Я студентка медичного училища ... весело ... шумно ... КВН ... відвідування оперного театру ... Тоді Львів був таким для мене. А, потім було багато відряджень. Я любила годинами гуляти по вуличках, неспішно ... і якось час тече по іншому ... і дуже спокійно на душі...
    А, через багато років, коли я народила доньку, хрещеним батьком став наш добрий друг, який живе у Львові, вони з чоловіком разом вчилися. Потім він став хрещеним мого сина. Це згусток доброти і спокою. І Львів для мене саме такий. Тихий, добрий і спокійний)))
    Туди хочеться повертатися, за емоціями і душевним спокоєм.
    Спасибі, Аня, за фото!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Як же добре, що стільки людей люблять це прекрасне місто. Львів для кожного свій, для кожного унікальний і неповторний!

      Удалить
  4. Спасибо за интересный рассказ!
    Я тоже мечтаю побывать во Львове, а пока собираю открыточки с рисованным городом ))
    Надеюсь в следующем году все сложится удачно ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Желаю исполнения мечты. Львов не может оставить равнодушным)

      Удалить
  5. Так гарно і щиро написано.
    Чудові фотографії.
    Цікаво чути думку людей, які гостюють у Львові.

    ОтветитьУдалить