понедельник, 25 июля 2016 г.

Львів: приємні несподіванки і несподівані приємності


І знову літо, і знову Львів. Цього року інший, непередбачуваний і незапланований. Купивши квитки в останній момент (за декілька днів, але для мене це рівноцінно в останній момент), я сіла в спекотний вагон в передчутті, але без зайвих сподівань. Плани – це добре, але все найкраще не можна запланувати та й не треба. Коли Доля робить тобі подарунок, приймати його краще зі щирим здивуванням)))
Будь-яке місто – це в першу чергу люди, яких ми зустрічаємо, і емоції, які довелось там пережити. Львів мене в цьому плані радує)
Ця зустріч стала третьою у наших взаєминах зі Львовом. Були сумніви щодо того, чи не розчарує він мене, що романтичний флер минулих вражень може розвіятись, і я не буду сприймати його як місто Мрії. Але все сталось зовсім інакше. 
Цього разу я відкрила для себе новий Львів – нічний. Просте знайомство з нічним містом перетворилось на захопливий квест у пошуку нових емоцій та вражень від побаченого: екскурсії, музика, фільми під відкритим небом, нічний підйом на Ратушу та багато іншого. Ніч розширює палітру кольорів міста, додає відтінки романтики, свободи і загадки, у якої, зазвичай, немає правильної відповіді.
Згадується улюблений О.Генрі (звичайно ж, куди без нього) і його «Зелені двері». Романтика і Пригода точно люблять це місто. Думаю, саме Львів міг би бути місцем дії цього оповідання. Саме тут Рульдольф Стайнер прийняв би виклик долі і пішов за покликом Пригоди. Саме тут в одній із кам’яниць він натрапив би на загадкові зелені двері, а за ними знайшов би обличчя, якого так не вистачало в галереї «дорогих його серцю портретів»))) 
Львів прекрасний в день і в ночі, головне – бути готовим до несподіванок. Головне – бути щирим послідовником Пригоди і Романтики)











P.S. Для більшості наступний абзац не буде нести жодного смислового навантаження, але мені буде приємно його перечитувати)) 
Якби мені було необхідно систематизувати купу вражень від поїздки, використовуючи мінімум слів, це б виглядало приблизно так: «полювання» на книгу Дж. Даррелла; Океан Ельзи в таксі; загублені іграшки; щире здивування і несподівана радість; пеларгонії на балконі; картата сорочка; двері, вікна, балкони; гарячий чай, теплий прийом, холодний мохіто; то дощ, то сонце; піца без коробки, танго без пристрасті, фото без фокусу; кекси з родзинками, вулиці з ліхтарями, фільми з субтитрами; golden love; льоки; журавлики орігамі; лук і стріли; підйоми та спуски; зустрічі й прощання.

5 комментариев:

  1. Яка цікава подорож. В кожному слові таке натхнення та любов! Дякую, що поділилася своїми емоціями!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, сподіваюсь, ці емоції та натхнення допоможуть повернутись до більш активного блогожиття)))

      Удалить
  2. Чудова українська мова, проникливий текст і мій прекрасний настрій в результаті! Дякую!Теж обожнюю Львів )

    ОтветитьУдалить
  3. Цікава розповідь, прекрасні фото!

    ОтветитьУдалить